PAYDAY 2: Dragon Pack
The Payday Gang is back with a new heist and new cosmetics, stealing a priceless gold dragon statue in Chinatown, San Francisco.
The Payday Gang travels to Chinatown, San Francisco, to mount a daring heist against an operation run by the infamous Golden Dagger Triad. The objective: to steal a priceless golden dragon statue.
This DLC includes a new heist as well as a tailor set with new masks, outfits and gloves.
The Payday Gang must approach through the streets of Chinatown and infiltrate the triad operation which is hidden behind a tea shop. Once inside, it’s about finding and extracting the priceless dragon statue, by any means necessary.
As an addition to the paid content, all PAYDAY 2 players will receive the Crimson Goldflower weapon color and the Dragon Bomber outfit for free.