PAYDAY 2: Dragon Pack
Gang Payday wybiera się do Chinatown w San Francisco, aby dokonać śmiałego napadu przeciwko operacji prowadzonej przez niesławną triadę Golden Dagger. Cel napadu: ukraść bezcenny posąg złotego smoka.
To DLC zawiera nowy napad, a także zestaw krawiecki z nowymi maskami, strojami i rękawiczkami.
Gang Payday musi przemierzyć ulice Chinatown i zrobić wywiad operacji triady, która kryje się za herbaciarnią. Po wejściu do środka będzie musiał znaleźć i przywłaszczyć bezcenny posąg smoka w jakikolwiek możliwy sposób.
Jako dodatek do płatnej zawartości wszyscy gracze PAYDAY 2 otrzymają kolor broni Crimson Goldflower i strój Dragon Bomber za darmo.