PAYDAY 2: Federales Weapon Pack
As the Payday Gang arrive in Mexico, they encounter the Mexican federal police, colloquially known as “Los Federales”. They are an elite force mainly dedicated to keeping the powerful and ruthless drug cartels at bay. To deal with this extremely tough challenge, the Federales are staffed by seasoned and highly motivated police officers who will never back down from a fight. They also have access to powerful modern equipment and state-of-the-art weaponry and accessories, but as is so often the case, elements of the criminal underworld have managed to get their hands on this equipment.
The Federales Weapon Pack DLC includes three new pistols, all of which are capable of full auto fire.