PAYDAY 2: Federales Weapon Pack
Po przybyciu do Meksyku gang Payday napotyka meksykańską policję federalną, znaną jako „Los Federales”. Jest to elitarna siła mająca na celu powstrzymywanie potężnych i bezwzględnych karteli narkotykowych. Aby sprostać temu niezwykle trudnemu wyzwaniu, w szeregi federalnych wstępują jedynie doświadczeni i wysoce umotywowani funkcjonariusze policji, którzy nigdy nie cofną się przed walką. Ponadto mają dostęp do potężnego, nowoczesnego sprzętu oraz najnowocześniejszej broni i akcesoriów. Jak to często bywa, półświatek przestępczy przejął już część tego sprzętu dla siebie.
Federales Weapon Pack DLC zawiera trzy nowe pistolety, które są zdolne do pełnego ognia automatycznego.