PAYDAY 2: Federales Weapon Pack
Payday Çetesi Meksika'ya varır varmaz halk arasında "Los Federales" olarak bilinen Meksika federal polisi ile karşılaşıyor. Bu polisler kendini güçlü ve acımasız uyuşturucu kartellerini uzak tutmaya adamış elit bir güç. Federaller bu son derece zorlu mücadeleyle başa çıkmak için hiçbir savaşta geri adım atmayacak tecrübeli ve motivasyonu yüksek polis memurları ile dolu. Federaller ayrıca güçlü modern ekipmanlara ve son teknoloji silahlara ve aksesuarlara sahip ancak hiç kimseyi şaşırtmayan bir şekilde kriminal yer altı dünyasının unsurları da bu ekipmanlara sahip.
Federales Weapon Pack DLC'si her biri tam otomatik atış özelliğine sahip üç yeni tabanca içeriyor.