PAYDAY 2: Fugitive Weapon Pack
OVERKILL presents the Fugitive Weapon Pack, which offers plenty of firepower for any jolly group of misfits that’s on the run from the law. Includes 3 weapons (plus one akimbo) as well as 12 mods.