PAYDAY 2: Fugitive Weapon Pack
OVERKILL, kanundan kaçan keyifli bir gruba pek çok ateşli silah sunan Fugitive Weapon Pack'i sunar. Bu pakette 3 silah (ayrıca bir akimbo) ve 12 mod yer alıyor.