PAYDAY 2: Gage Assault Pack
The Gage Assault Pack DLC is the tenth DLC pack for PAYDAY 2 and adds an arsenal of assault weapons to the PAYDAY gang to control the chaos of the battlefield.
Three new assault rifles, four new melee weapons, the return of the GL40 grenade launcher, a host of mods, four new masks, patterns and materials are also included.
High velocity rifles, perfect when the shit hits the fan. The Clarion rifle is a 5.56mm assault rifle with a bullpup configuration. The Gecko is a real battlefield work horse and has plenty of mods. The Gewehr 3 is a 7.62x51mm battle rifle is a hugely popular weapon, used by armed forces in over 40 countries.
Say hello to an old friend! The Thumper, The Blooper, The Ex-wife, whatever you call it, the 40mm breech-loaded, break-action GL40 grenade launcher is back with a thump and a boom.
Includes the bayonet, a battlefield classic. The Bullseye hatchet, made from a single piece of forged surgical steel with rubberized handle. The X-46 knife, as useful in a warzone as it is in an emergency. Last but not least - the Ding Dong breaching tool. You will probably use it for everything but breaching things.
Inspired by comic book super villains with awesome super powers and evil intent, immerse yourself with the masks of Professor Wrath, Volt, Crow Goblin and Black Death!
You can't take over the world without looking fabulous. Enjoy new materials and patterns such as Emperor, Vicious, Death and Muerte!
Right when you thought you had completed all of the achievements we pull you right back in with 10 new and exciting ones that will surely test your mettle.