PAYDAY 2: Gage Assault Pack
Gage Assault Pack DLC to dziesiąty pakiet DLC do PAYDAY 2, który oferuje gangowi PAYDAY arsenał broni szturmowej, aby mógł on kontrolować chaos na polu bitwy.
Jeśli ktoś wdepnie w niezłe gówno, przydadzą się karabiny szybkostrzelne. Clarion to karabin szturmowy kal. 5,56 mm w konfiguracji bullpup. Gecko to prawdziwy wół roboczy na polu bitwy, a ponadto oferuje wiele modyfikacji. Gewehr 3 to karabin bojowy 7,62 x 51 mm, który cieszy się ogromną popularnością, gdyż używany jest przez siły zbrojne w ponad 40 krajach.
Przywitaj się ze starym druhem! Nazywają go Thumper, Blooper czy Ex-wife, ale nazwa nie jest ważna. Ten 40-milimetrowy granatnik GL40 z zamkiem błyskawicznym i mechanizmem łamania powraca z hukiem i dymem.
Pakiet zawiera bagnet, czyli klasyk na polu bitwy, oraz toporek Bullseye z gumowaną rękojeścią, wykonany z jednego kawałka kutej stali chirurgicznej. Dostępny jest również nóż X-46, który przyda się zarówno podczas bitwy, jak i sytuacjach awaryjnych. Na samym końcu warto wspomnieć o Ding Dongu, czyli narzędziu do wyważania. Jest tak fajne, że pewnie będziesz go używać do wielu innych rzeczy.
Skorzystaj z masek Professor Wrath, Volt, Crow Goblin oraz Black Death zainspirowanych złoczyńcami z komiksów o wspaniałych supermocach i złych intencjach!
Nie da się zawładnąć światem, jeśli nie wyglądasz fantastycznie. Ciesz się nowymi materiałami i wzorami, takimi jak Imperator, Vicious, Death i Muerte!
Jeżeli myślisz, że udało Ci się zdobyć już wszystkie możliwe osiągnięcia, nie martw się, ponieważ dodajemy 10 nowych i ekscytujących osiągnięć, które z pewnością wystawią Twoje umiejętności na próbę.