PAYDAY 2: Gage Assault Pack
Gage Assault Pack DLC'si, PAYDAY 2 için gelen onuncu DLC paketidir ve PAYDAY çetesinin savaş alanındaki kaosu kontrol edebilmesi için bir taarruz silahı cephaneliği sunar.
Yüksek ivmeli tüfekler, hedefi on ikiden vurunca mükemmel. Clarion tüfeği, 5.56 mm cephaneye sahip bir taarruz tüfeğidir ve bir bullpup düzeneğine sahiptir. Gecko savaş alanının ideal neferidir ve pek çok moda sahiptir. Gewehr 3 ise 7.62x51 mm cephaneye sahip bir muharebe tüfeğidir. Çok popülerdir ve 40'tan fazla ülkede silahlı güçler tarafından kullanılır.
Eski bir dosta merhaba de! Thumper, Blooper, Ex-wife, adını ne koyarsan koy, 40 mm cephaneye sahip, kuyruktan dolmalı, kırmalı GL40 bomba atar gümbürtüyle ve patlamayla geri dönüyor.
Savaş alanlarının klasiği süngü. Bullseye baltası tek parça cerrahi çelikten dövülmüş ve kauçukla kaplanmış bir kabzaya sahip. X-46 bıçağı, savaş bölgesinde acil durumlarda kullanışlı. Son olarak: Ding Dong kırma aleti. Muhtemelen bunu kırma işlemleri dışındaki her şey için kullanacaksın.
Çizgi romanlarda muhteşem süper güçlere ve kötü niyetlere sahip kötü kahramanlardan ilham alan maskeler Professor Wrath, Volt, Crow Goblin ve Black Death ile kendini bu dünyanın içinde bulacaksın!
Dünyayı ele geçirmek için muhteşem görünmen gerekir. Emperor, Vicious, Death ve Muerte yeni materyal ve şablonların keyfini çıkar!
Tam da tüm başarıları tamamladığını düşündüğün anda 10 yeni ve heyecan verici başarıyla seni kolundan çekiyor ve azmini test ediyoruz.