PAYDAY 2: Gage Chivalry Pack
The Gage Chivalry Pack is the 28th DLC for PAYDAY 2 and is a collaboration between Torn Banner Studios and OVERKILL! Go medieval on D.C.'s finest with weapons from Gage's latest stolen goods including the Great Sword, the Morning Star, the Buckler Shield and the Bearded Axe who all fit in the melee slot. If ranged combat is more your thing you can use the Heavy Crossbow, the Light Crossbow or the classic English Longbow who all come with explosive and poison customization. And when all else fails trust in the throwable Javelin to save the day, just make sure to hit them right between the eyes. The Gage Chivalry Pack also includes four helmets from Chivalry Medieval Warfare and four medieval themed patterns and materials as well as four new achievements!
The English Longbow was the original weapon of mass destruction. Providing devastating power at range, it could end a battle before a single sword was swung. Comes with an explosive arrow and a poison arrow choice.
With its origins lost in murky pre-history, the javelin is a simple weapon. After all, it's a thrown stick with a pointy end that ruins someone's day. Despite this simplicity, it still requires skill and strength to use.
The crossbow was a game-changer on the battlefield. It was simple in its design, cheap in its construction and powerful enough to punch through a knight's plate armor. Comes with an explosive bolt and a poison bolt choice.
The heavy crossbow traded speed and weight to provide extra range and power. As noted by Richard I's chronicler at the Battle of Arsuf "...the heavy croffbow entered the field, and yay did verily fuck fhit up." Comes with an explosive bolt and a poison bolt choice.
We've added four new mysterious achievements for you and your friends to unlock.