PAYDAY 2: Gage Chivalry Pack
Gage Chivalry Pack to dwudzieste ósme DLC do PAYDAY 2 stworzone dzięki współpracy między studiami Torn Banner Studios i OVERKILL! Przejdź na styl średniowieczny w Waszyngtonie dzięki broni pozyskanej z ostatnich skradzionych towarów Gage'a, w tym Great Sword, Morning Star, Buckler Shield oraz Bearded Axe, które przydziela się w miejsce broni białej. Jeśli wolisz walkę na dystans, możesz skorzystać z kuszy ciężkiej Heavy Crossbow, kuszy lekkiej Light Crossbow lub z klasycznego długiego łuku angielskiego English Longbow. Bronie dystansowe zostały wyposażone w materiały wybuchowe i dostosowywaną truciznę. Jeśli wszystko inne Cię zawiedzie, nie zapomnij o oszczepie Javelin, który uratuje sytuację. Po prostu upewnij się, że trafisz oszczepem przeciwnika prosto między oczy. Gage Chivalry Pack zawiera również cztery hełmy z gry Chivalry Medieval Warfare, cztery średniowieczne wzory i materiały, a także cztery nowe osiągnięcia!
English Longbow to pierwotna broń masowego rażenia. Ten długi łuk angielski zapewniał potężną przewagę z dystansu i był w stanie przesądzić o losach bitwy, zanim w ogóle dojęto mieczy. Pakiet zawiera wybuchową strzałę i wybór trucizn.
Oszczep to prosta broń, której geneza sięga dalekiej prehistorii. To przecież nic innego jak patyk z kłującym kolcem. Pomimo tej prostoty, operowanie oszczepem nie jest łatwe i wymaga umiejętności i siły.
Kusza ciężka straciła prędkość i lekką wagę, ale zyskała dodatkowy zasięg i większą moc. Jak zauważył kronikarz Ryszarda I w bitwie pod Arsuf – „nagle na pole bitwy wkroczyła kusza ciężka i wszystko się zesrało”. Pakiet zawiera wybuchowy bełt i wybór zatrutych bełtów.
Dodaliśmy cztery nowe tajemnicze osiągnięcia do odblokowania dla Ciebie i Twoich znajomych.