PAYDAY 2: Gage Chivalry Pack
Gage Chivalry Pack, PAYDAY 2 için gelen 28. DLC'dir ve Torn Banner Studios ile OVERKILL arasındaki bir işbirliğinin ürünüdür! Gage'in en son çaldığı mallar arasında yer alan ve hepsi de yakın dövüş yuvasına uyan Great Sword, Morning Star, Buckler Shield ve Bearded Axe ile D.C.'nin en iyilerinin karşısına ortaçağ tarzında çık. Menzilli dövüşü daha çok seviyorsan her biri patlama ve zehir özelleştirmeleri ile gelen Heavy Crossbow, Light Crossbow ya da klasik English Longbow'u kullanabilirsin. Bunlarla başarılı olamazsan günü kurtarmak için Javelin'i kullanabilirsin, sadece düşmanlarının alnının ortasına nişan aldığından emin ol. Ayrıca Gage Chivalry Pack, Chivalry Medieval Warfare'den dört başlık içerir. Bunun yanında dört ortaçağ temalı şablon ve materyal, ilaveten dört yeni başarı içerir!
English Longbow, kitle imha silahlarının atasıdır. Menzilli olarak kullanıldığından yıkıcı bir güce sahip bu silah tek bir kılıcın savrulmasına gerek kalmadan savaşı sona erdirebilir. Patlayıcı ve zehirli ok seçenekleriyle gelir.
Hakkında az bilgi bulunan tarih öncesi çağlardan gelen Javelin basit bir silahtır. En nihayetinde bu, ucu sivri ve hedef alınanın gününü mahveden basit bir fırlatılabilir sopa. Bu basitliğe rağmen bu silahı kullanmak beceri ve güç ister.
Ağır arbalet hızdan ve ağırlıktan ödün vererek daha uzun bir menzil ve daha çok güç sunuyordu. Arsuf Muharebesi'nde I. Richard'ın tarihçisine göre "...ağır arbalet savaş alanına girdü ve bizim belamızı belledü." Patlayıcı ve zehirli ok seçenekleriyle gelir.