PAYDAY 2: Gage Historical Pack
The Gage Historical Pack DLC is the 12th DLC pack for PAYDAY 2. Four new ranged weapons, four new melee weapons, twice the weapon slots, a host of mods, four new masks, patterns and materials are included.
The Gage Historical Pack DLC is the 12th DLC pack for PAYDAY 2 and adds a variety of historical weapons so you can heist as if it was World War II.
What would a Gage Weapon Pack be without additional tools so you can kill people in a melee? Real soldiers back then used anything they could grab to kill the enemy. Things like a Potato Masher (actually a grenade), the Spear of Freedom (actually a flag) and two more essential things from the period.
The day is finally here. Gage has kept these masks for himself for a long time. Too long! The time has now come for you to wear these faces of old.
What better to go together with four old and dusty masks than four patterns and materials from the same era? Behold such historic beauties like Captain War, Dazzle, Death Dealer, Patriot or the Red Sun, to name a few.