PAYDAY 2: Gage Historical Pack
Gage Historical Pack DLC to dwunasty pakiet DLC do gry PAYDAY 2, który dodaje różnorodne historyczne bronie, dzięki czemu będziesz móc robić napady w stylu II wojny światowej.
Czym byłby Gage Weapon Pack bez dodatkowych narzędzi, dzięki którym możesz zabijać przeciwników w walce w zwarciu? Pakiet zawiera między innymi Potato Masher (granat), Spear of Freedom (flaga) i dwa inne przedmioty z tamtych czasów.
Nareszcie nadszedł ten dzień. Gage przez długi czas przetrzymywał te maski dla siebie. Pora je zgarnąć! Nadszedł czas, aby przywdziać te stare twarze.
Cóż lepszego pasuje do czterech starych i zakurzonych masek niż cztery wzory i materiały z tych samych czasów? Pakiet oferuje historyczne piękności, w tym między innymi Captain War, Dazzle, Death Dealer, Patriot czy Red Sun.