PAYDAY 2: Gage Mod Courier
The Gage Mod Courier DLC is the sixth DLC for PAYDAY 2. It allows players to act as a courier for Gage the arms dealer, picking up packages containing mods that are scattered all over D.C. The DLC introduces no less than 28 new weapon modifications for the player to tinker with. 10 achievements are also added for players that enjoy achievement hunting.
Scattered around all of Washington D.C. are packages for the player to pick up. Gather enough packages of a certain type and you will trade those for powerful weapon modifications with Gage the arms dealer.
Gage ships all his gun modifications in small, non-descript packages that are easy to carry and easy to conceal. There are five types of packages and they're ordered by the value of the contents, ranging from the Green Mantis packages to the Purple Snake ones.
28 new weapon mods are introduced for the player to tinker with. How about adding a rail mount for attaching scopes and sights to the Bronco revolver, turning it into a pocket sniper rifle.
And finally, what would a DLC be without the added achievements to unlock. 10 new achievements related to, you guessed right, weapon mods!
Gage's tech connections has allowed us to upgrade all available scopes and sights with a super useful reticle switch functionality, allowing you to individually customize the look and color of all your mounted sighting devices. Get four different reticles for free and a total of 10 reticles if you buy the DLC!