PAYDAY 2: Gage Mod Courier
Gage Mod Courier DLC to szóste DLC do PAYDAY 2. Umożliwia graczom działanie jako kurier handlarza bronią Gage'a i zbieranie paczek zawierających modyfikacje, które są porozrzucane po całym Waszyngtonie. To DLC wprowadza 28 nowych modyfikacji broni, które gracz może dostosować. Dodano również 10 osiągnięć dla graczy, którzy lubią na nie polować.
Gracz może odbierać paczki porozrzucane po całym Waszyngtonie. Zbierz wystarczającą liczbę paczek danego rodzaju, aby wymienić je na mocne modyfikacje broni u handlarza bronią Gage'a.
Gage przesyła wszystkie modyfikacje broni w małych, niepodejrzanych opakowaniach, które można łatwo przenosić i ukrywać. Istnieje pięć rodzajów paczek, które są uporządkowane według wartości ich zawartości – od paczek Green Mantis po paczki Purple Snake.
Dodano 28 nowych modyfikacji broni, dzięki którym gracz może eksperymentować. Co powiesz na to, aby dodać szynę i zamocować lunetę z celownikiem w rewolwerze Bronco, tym samym przemieniając go w kieszonkowy karabin snajperski?
Każde prawdziwe DLC wprowadza również osiągnięcia do odblokowania. Dodajemy 10 nowych osiągnięć związanych z modyfikacjami broni!
Znajomości Gage'a w świecie techniki pozwoliły nam ulepszyć wszystkie dostępne lunety i celowniki o bardzo przydatną funkcję przełączania celownika, która pozwala na indywidualne dostosowanie wyglądu i koloru wszystkich zamontowanych urządzeń celowniczych. Zdobądź cztery różne celowniki bezpłatnie i nawet do 10 celowników łącznie, jeśli zakupisz to DLC!