PAYDAY 2: Gage Mod Courier
Gage Mod Courier DLC, PAYDAY 2 için gelen altıncı DLC'dir. Bu DLC, silah tüccarı Gage için kurye olmana olanak sağlar. Bu görev de tüm D.C'ye yayılmış ve modlar içeren paketleri toplarsın. DLC'de oyuncuların uğraşabileceği en az 28 yeni silah modifikasyonu yer alıyor. Ayrıca başarı avcılarının keyfini çıkarabileceği 10 başarı da ekleniyor.
Tüm Washington D.C.'ye yayılmış paketler oyuncuların toplaması için bekliyor. Belirli türde paketten yeterli sayıda topla ve bunları silah tüccarı Gage ile güçlü silah modifikasyonlar ile takas et.
Gage tüm silah modifikasyonlarını küçük, sıradan, taşıması ve saklaması kolay paketlerde gönderir. Beş tür paket vardır ve bu paketler, Green Mantis'ten Purple Snake'lere içindeki malzemelerin değerine göre sıralanmıştır.
Oyuncuların uğraşabileceği 28 yeni silah modifikasyonu. Bronco altıpatlara dürbün eklemek için ray yuvası ekleyip bu silahı bir cepte taşını keskin nişancı tüfeğine çevirmeye ne dersin?
Ve son olarak, açılabilecek başarılar sunmayan bir DLC ne işe yarar? Bu 10 yeni başarı, doğru tahmin ettin, silah modlarıyla ilgili!
Gage'in teknoloji bağlantıları sayesinde tüm mevcut dürbünleri ve nişangâhlarını çok kullanışlı nişangâh göstergesi değiştirme özelliği ile yükseltmemize olanak sağlıyor. Böylece tüm nişangâhlı cihazlarının görünümünü ve rengini tek tek özelleştirebiliyorsun. Dört farklı nişangâh göstergesini kap, DLC'yi satın alırsan toplamda 10 nişangâh göstergesi senin olsun!