PAYDAY 2: Gage Ninja Pack
Najsłynniejsza duńska broń wyborowa dla zabójców. Konstrukcja półautomatycznej broni typu bullpup sprawia, że jej posiadacz jest bardzo mobilny i skuteczny w sytuacjach, gdy jest dużo celów.
Cienie płatają nam figle. Trudno się zorientować, czy światełko pochodzi od świecy na wietrze, czy z szybkiego błysku wystrzałów potężnego pistoletu maszynowego.
Jeżeli spodobał Ci się stosik małych dynamitów przywartych do strzały, tylko poczekaj, aż zobaczysz zatrutą strzałę! Strzykawki wypełnione jadem grzechotnika teksaskiego, prosty patyk i pióro to wszystko, czego potrzebujesz, aby powstrzymać nawet najsilniejszych złodziei. Poisoned Bow Arrow nie wymaga pakietu Gage Ninja Pack DLC.
Przedstawiamy nowego shurikena. Trująca powłoka umożliwia rzucanie wszystkich shurikenów w krótkim odstępie czasu i wyczyszczenie pomieszczenia w sposób równie skuteczny, jak materiałem wybuchowym. Nie zapomnij ich podnieść po rzuceniu.
Pakiet zawiera zatruty nóż Kunai Knife, Talons, pierwotnie wykorzystywane do wspinaczki po ścianach i drzewach, Okinawan Style Sai i oczywiście Empty Palm Kata.
Maski zainspirowane pradawnymi azjatyckimi legendami, które zostały dawno zapomniane.