PAYDAY 2: Gage Ninja Pack
Gage Ninja Pack DLC, Gage'in Doğuya yaptığı seyahatlerden getirdiği çeşitli Ninja silahlarını oyuna ekler. Üç yeni menzilli silah, dört yeni yakın dövüş silahı, Shuriken ninja yıldızı, çeşitli modlar, dört yeni maske, şablonlar ve materyaller de dahildir.
Danimarka'nın en ünlü suikastçısının tercih ettiği silah. Bullpup tasarımı ve yarı otomatik olması bu silahın taşıyıcısını birden çok hedefle karşılaştığı zaman daha mobil ve verimli kılıyor.
Gölgeler hepimize oyunlar oynar. Gölgelerin oyununun rüzgârın mum ışığını titretmesinden mi yoksa yüksek performanslı bir hafif makineli silahın ağzından çıkan hızlı ışıklar mı olduğunu kestirmek ise zordur.
Küçük bir dinamit destesini üzerine koyup buna yine de ok diyebiliyorsan bir de bunu gör! Elmas Sırtlı çıngıraklı yılandan alınan zehirle dolu şırıngalar, bir sopa ve bir tüy ile en azılı düşmanlara hak ettiğini vermek çok kolay. Poisoned Bow Arrow'u kullanmak için Gage Ninja Pack DLC gerekmez.
İşte karşında yeni Shuriken ninja yıldızı. Zehirle kaplanabilmeleri sayesinde hepsini hızlıca fırlatabilir ve bir oda dolusu düşmanı en az herhangş bir patlayıcı kadar etkili bir şekilde temizleyebilirsin. Yıldızları fırlattıktan sonra geri toplayabilirsin.
Zehire batırılmış bir bıçak olan Kunai Knife. Normalde ağaçları yontmak için kullanılan Talons. Okinawan Style Sai ve son olarak Empty Palm Kata.