PAYDAY 2: Gage Russian Weapon Pack
Gage just a got a delivery from a foreign contact - a container full of russian weapons. These guns won’t break due to a speck of dust or some drops of water. They‘ll withstand a nuclear blast and will never jam. They are built to get the job done.
Semi-automatic sniper rifle with high accuracy. The Grom Sniper Rifle is swift and easy to handle, without being too heavy.
The Tatonka is perfect for all CQC combat and holds a high capacity magazine. Easy to use and with a high rate of fire.
The AK17 is reliable and accurate and comes with several mods so that you can adjust it to your liking. Fits both mid to close-distance combat.
Groundbreaking design creates a trusty melee weapon. Its serrated top makes sure to cause maximum damage even though it’s rather small in size.