PAYDAY 2: Gage Russian Weapon Pack
Gage właśnie otrzymał przesyłkę od zagranicznego kontaktu – to kontener pełen rosyjskiej broni. Tych broni nie zniszczy żaden kurz czy kropla wody. Wytrzymają wybuch nuklearny i nigdy się nie zablokują. Zostały stworzone, abyś mógł wykonać zadanie.
Półautomatyczny karabin snajperski o wysokiej precyzji. Grom Sniper Rifle to szybki, lekki i łatwy w obsłudze karabin snajperski.
Tatonka to idealny pistolet maszynowy z magazynkiem o dużej przyjemności, który przyda się w każdej walce w przestrzeniach zamkniętych. Łatwy w użyciu i szybkostrzelny.