PAYDAY 2: Gage Russian Weapon Pack
Gage, yabancı bir kontağından bir paket aldı: Rus silahlarıyla dolu bir konteynır. Bu silahlar içine toz kaçtı ya da su girdi diye bozulmazlar. Nükleer patlamalara karşı bile dayanıklıdırlar ve asla tutukluk yapmazlar. Bu silahlar işi bitirmek için tasarlanmıştır.
Yüksek isabet oranına sahip yarı otomatik keskin nişancı tüfeği. Grom Sniper Rifle hızlıdır ve kullanması kolaydır çünkü pek ağır değildir.
Tatonka, tüm yakın çatışmalar için mükemmel bir seçimdir ve kapasitesi yüksek bir şarjöre sahiptir. Kullanması kolaydır ve atış hızı yüksektir.