PAYDAY 2: Gage Shotgun Pack
Gage Shotgun Pack DLC to dziewiąte DLC do PAYDAY 2. Pakiet ten dodaje ulubione strzelby Gage'a do arsenału broni gracza. W zależności od rodzaju amunicji wystrzeliwane kule strzelby mogą przebijać pancerz lub wybuchać, ogłuszając przeciwników.
Wszechstronna, mocna i łatwa do modyfikacji, obsługi i konserwacji strzelba. M1014 to samoregulująca, półautomatyczna strzelba bojowa zasilana gazem. Raven to strzelba typu pump-action kalibru 12 w układzie bullpup. Dodano również strzelbę Street Sweeper kalibru 12, która przeznaczona jest do tłumienia zamieszek i walki w przestrzeniach zamkniętych.
W walce wręcz jesteś tylko Ty i Twój wróg, a wokół was chaos. Złap, co się da i rzuć tym w przeciwnika w ferworze zapasów, krzyków i ciosów wyprowadzanych na chybił trafił. Gage zapewni Ci Survival Tomahawks, Utility Machetes, Telescopic Batons oraz Shovels.
Te cztery rodzaje amunicji pasują do zwykłych łusek kalibru 12, więc będą pasować do każdej strzelby w Twoim ekwipunku. Warto o tym pamiętać!
Każdy szanujący się zawodowy przestępca powie Ci, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Problem w tym, że jest na nie tylko jedna szansa. Pamiętaj, żeby dobrze się przywdziać wraz z maskami Rutger (pieprzony orangutan), Clint (małpa wiewiórka czarnogłowa), John (mandryl) lub Steven (goryl srebrnogrzbiety).
Cztery urocze nowe wzory i materiały, które sprawią, że zwariujesz niczym małpa podczas napadu. Do wyboru są takie rzeczy jak między innymi „Banana” (banan) czy „Banana Peel” (skórka banana).
Z osiągnięciami źle, a bez osiągnięć jeszcze gorzej. Dodano 12 osiągnięć zainspirowanych przez społeczność, które skupiają się na najnowszych dodatkach do strzelb.