PAYDAY 2: Gage Shotgun Pack
Gage Shotgun Pack DLC, PAYDAY 2 için gelen dokuzuncu DLC paketidir ve Gage'in en sevdiği pompalı tüfekleri oyuncunun silah cephaneliğine ekler. Kullandığın mermi türüne bağlı olarak ateşlediğin pompalı tüfek saçmaları zırh delme ya da patlayarak düşmanlarını sersemletme özelliklerine sahip olabilir.
Çok amaçlı, güçlü ve modifikasyonu, kullanması ve bakımı kolay. M1014 oto regülasyonlu, gazlı bir yarı otomatik savaşa hazır pompalı tüfektir. Raven, bullpup tasarımlı 12 kalibre bir pompalı tüfektir. Son olarak, Street Sweeper 12 kalibre pompalı tüfek kitle kontrolü ve yakın çatışmalar için tasarlanmıştır.
Etrafında kaos hakim, sadece sen ve düşmanın karşı karşıyasınız. Elinize geçirdiklerinizi birbirinize fırlatıyor, güreşiyor ve bağırıyor, bu sırada boşa yumruklar sallıyorsunuz. Neyse ki Survival Tomahawk'lar, Utility Machete'ler, Telescopic Baton'lar ve Shovel'lar ile Gage sana yardım edecek.
Bu dört mühimmat türü 12 kalibre saçmalara uyumludur, böylece envanterindeki herhangi bir pompalı tüfekle sorunsuzca çalışır. Kullanışlı!
Sicili kabarık herhangi bir profesyonel suçlu sana ilk izlenimin çok önemli olduğunu söyler ve ilk izlenimi bırakırken yalnızca tek bir şansın var. Acımasız orangutan Rutger, siyah başlıklı sincap maymunu Clint, mandril John ya da gümüş sırtlı gorilla Steven seçeneklerinden birini kullanarak doğru mesajı gönderdiğinden emin ol.
Soygun sırasında aklını kaçırtacak dört yeni materyal ve şablon. "Banana" ya da "Banana Peel" gibi şeylerin tadını çıkar.
Başarılar, onlarsız yaşayamazsın ama onlarla da yaşayamazsın. Topluluktan ilham alan ve en yeni pompalı tüfek eklentilerine odaklanan 12 başarının tadını çıkar.