PAYDAY 2: Gage Sniper Pack
Gage Shotgun Pack DLC to siódme DLC do PAYDAY 2. Pakiet ten dodaje potężne karabiny snajperskie do arsenału broni gracza. Ich pociski mają zdolność penetracji pancerza, co oznacza, że mogą przebijać obiekty takie jak ściany. Jeden pocisk może przebić nawet kilku wrogów.
Trzy karabiny snajperskie, modyfikacje broni, cztery nowe maski, wzory i materiały, a także bezpłatne aktualizacje, takie jak złoty karabin AK.762, 17 osiągnięć oraz możliwość przenoszenia i zmiany nazw broni i masek w ekwipunku gracza.
Nareszcie dodano potężne karabiny powtarzalne do PAYDAY 2. Bronie te są w stanie osiągnąć najwyższy poziom precyzji przy ekstremalnych odległościach i stanowią najpotężniejszą broń, w jaką możesz się wyposażyć. Wszystkie trzy karabiny snajperskie – Rattlesnake, R93 i Thanatos .50 cal – mają własne unikalne modyfikacje broni, dzięki którym można je dostosować.
Tym razem osiągnięcia nie tylko stanowią poważne wyzwanie, ale ponadto ich ukończenie zapewnia różne nagrody, takie jak maski, materiały, wzory i modyfikacje broni do karabinów snajperskich.
Pakiet Gage'a nie byłby autentyczny bez kilku słodkich masek dopasowanych do broni. Tym razem skupiamy się na najbardziej brutalnych drapieżnikach natury – osie (Vespula), owadzie łowikowatym (Asilidae), tarantuli (Tarantula) i modliszce gwinejskiej (Sphodromantis). Może je nabyć, zdobywając nowe osiągnięcia związane z Gage Sniper Pack DLC.
Gracze mogą teraz korzystać z tyrolek, aby szybko przemieszczać się z jednego miejsca na drugie. Funkcja tyrolki została dodana bezpłatnie dla wszystkich graczy PAYDAY 2, niezależnie od tego, czy posiadają Gage Sniper Pack DLC, czy nie.
Ponadto gracze mogą zmieniać nazwy i przenosić broń i maski w swoich ekwipunkach. Funkcje te są dodawane bezpłatnie dla wszystkich graczy PAYDAY 2, niezależnie od tego, czy posiadają oni Gage Sniper Pack DLC, czy nie.