PAYDAY 2: Gage Sniper Pack
Gage Sniper Pack DLC, PAYDAY 2 için gelen yedinci DLC paketidir ve oyuncunun silah cephaneliğine güçlü keskin nişancı tüfekleri ekler. Bir keskin nişancı tüfeğinin mermileri zırh delme özelliğine sahiptir, yani duvar gibi nesnelerin içinden geçebilirler. Tek bir mermi birden çok düşmanın içinden geçebilir.
Üç keskin nişancı tüfeği, silah modları, dört yeni maske, şablonlar ve materyaller, ayrıca altın AK.762 tüfeği, 17 başarı ve oyuncu envanterindeki silahları ve maskeleri hareket ettirme ve yeniden adlandırma gibi ücretsiz güncellemeler.
Nihayet bu güçlü sürgülü silahları PAYDAY 2'de kuşanabileceksin. Bu silahlar çok uzun mesafelerde en yüksek isabet oranına sahiptir ve taşıdığın diğer her şeyden daha güçlüdür. Üç keskin nişancı tüfeğinin her birinin - Rattlesnake, R93 ve Thanatos .50 cal - onları özelleştirmene olanak sağlayan kendine özgü silah modifikasyonları vardır.
Bu sefer başarılar sana yalnızca zorlu bir mücadele sunmakla kalmıyor ancak onları tamamlamak sana maskeler, materyaller, şablonlar ve keskin nişancı tüfekleri için silah modifikasyonları gibi ödüller de sunuyor.
Silahlara uyumlu keyifli maskeler yoksa o pakete Gage paketi diyemeyiz. Bu sefer odağımız doğanın en vahşi avcıları olan Vespula, Asilidae, Tarantula ve Sphodromantis. Bunlar, Gage Sniper Pack DLC ile bağlantılı olan yeni başarılar aracılığıyla toplanır.
Oyuncular artık bir noktadan başka bir noktaya hızlıca gitmek için zipline'ları kullanabilir. Zipline, Gage Sniper Pack DLC sahibi olup olmadıklarına bakmaksızın PAYDAY 2'nin tüm oyuncuları için ücretsiz olarak oyuna ekleniyor.