PAYDAY 2: Gage Spec Ops Pack
Starannie wybrano kilka doskonałych modyfikacji do tego pakietu wyposażenia sił specjalnych na podstawie wiedzy weterana wojennego i eksperta od broni. Całkowicie nowa broń specjalna i 12 nowych modyfikacji broni, które sprawią, że każdy arsenał stanie się jeszcze bardziej śmiercionośny. Modyfikacje będą również pojawiać się w Card Loot Drop u każdego właściciela DLC po pomyślnym zakończeniu napadu. Gage gwarantuje, że te modyfikacje będą pasować do każdego rodzaju broni palnej i znacznie zwiększą ich skuteczność w walce.
Gracz ma szansę odblokować zupełnie nową broń specjalną: The Arbiter. To automatyczny granatnik, który wystrzeliwuje granaty kalibru 25 mm i oferuje mniejszy odrzut pocisku niż tradycyjny granatnik. Ta funkcja sprawia, że broń jest dokładniejsza – inteligentniejsza technologia dla inteligentnych graczy.
Aby odblokować broń specjalną, gracze muszą ukończyć cztery misje specjalne Gage'a. Za każdą ukończoną misję specjalną w PAYDAY 2 gracz otrzymuje nową maskę, materiał, wzór, a także część broni. Po zebraniu wszystkich czterech części broń The Arbiter będzie dostępna w ekwipunku. Postęp składania części broni jest wyświetlany w kryjówce gracza.
12 nowych modyfikacji dla operacji specjalnych, które wniosą arsenał na wyższy poziom. Wśród ulepszeń znajdują się 45^ Degree Sight, Sniper Scope oraz Distance Meter Sight do zabójstw. Gage zawsze miał słabość do strzelców wyborowych, którzy są w stanie bardzo celnie trafiać we wrogów z karabinu.
Po zakończeniu modyfikacji broni nadszedł czas, aby przetestować ulepszony arsenał i nową broń specjalną. Aby zdobyć te osiągnięcia, będziesz musiał wykorzystać swoje doświadczenie i umiejętność władania bronią.
Gage zadbał o to, aby gracze mieli wszystko, czego potrzebują, aby realizować napady w niekonwencjonalnym stylu wraz z AWOL, Bloody Bandana, Batshit Crazy oraz Dark Legion. Gracz może zdobyć te maski podczas wypełniania misji specjalnych Gage'a.
Po ukończeniu misji specjalnych nadszedł czas na wybór wzorów operacji specjalnych: Sniper Sight, Battle Stripes, Guns & Ammo oraz War Paint.
Czasami zastosowanie odpowiedniego kamuflażu pozwalającego wtopić się w otoczenie to różnica między życiem a śmiercią. Nowa dostawa materiałów dla wszystkich graczy operacji specjalnych, którzy biorą udział w misjach specjalnych: Universal Camouflage, Multi Camouflage, Army Green oraz Dark Shadows.