PAYDAY 2: Gage Spec Ops Pack
Bir savaş ve silah uzmanı olarak bilgilerine dayanan Gage, bu özel birlik ekipman paketi için bazı en üstün modları seçti. Herhangi bir cephaneliğe ölümcül bir boyut katacak yepyeni bir özel silah ve 12 yeni silah modifikasyonu. Modlar ayrıca bir soygunu başarıyla tamamladıktan sonra Card Loot Drop'ta da düşecektir. Gage, bu modların herhangi bir silah seçimine uyacağını ve savaş verimliliğini büyük ölçüde artıracağını garanti ediyor.
Oyuncular yepyeni ve özel bir silahı açma şansına sahip oluyor: Arbiter. 25 mm'lik bomba atabilen otomatik bir bomba atar olan bu silah, geleneksel bomba atarlara göre daha uzun menzilli. Bu özellik silahı daha isabetli yapıyor, akıllı oyuncular için akıllı teknolojiler.
Oyuncuların özel silahı açmak için Gage'in dört özel görevini tamamlaması gerekiyor. PAYDAY 2'de tamamlanan her bir görev için oyuncuya yeni bir maske, materyal, şablon ve silah parçası ödülü veriliyor. Dört silah parçasının hepsini açtıktan sonra Arbiter silahı envanterde yer alacaktır. Silah parçaları birleştirme süreci oyuncunun Safehouse'unda görüntülenebilir.
Cephaneliği ilgi çekici bir seviyeye yükseltecek 12 yeni özel operasyon modu. Geliştirmeler arasında 45^ Degree Sight, Sniper Scope ve suikastler için Distance Meter Sight. Gage'in düşman hedeflere yüksek isabetli atış sağlayan keskin nişancı tüfeklerine karşı hep bir zaafiyeti olmuştur.
Silah modifikasyonlarıyla işin bittikten sonra geliştirilmiş cephaneliği ve yeni özel silahları teste tabi tutma zamanı. Bu başarıları elde etmek için tüm deneyimini ve silah kullanma becerilerini kullanman gerekecek.
A.W.O.L, Bloody Bandana, Batshit Crazy ve Dark Legion ile Gage, ortama sıra dışı bir şekilde giriş yapman için elinden geleni yaptı. Bu maskeler, Gage'in özel görevleri tamamlandıkça kullanılabilir olacaktır.
Özel görevler bittikten sonra özel operasyon şablonları arasından seçim yapma zamanı: Sniper Sight, Battle Stripes, Guns & Ammo ve War Paint.
Çevreye uygun şekilde gizlenmek için doğru kamuflajı seçmek bir ölüm kalım meselesi olabilir. Özel operasyona katılacak tüm özel operasyon oyuncuları için gelen yeni materyaller: Universal Camouflage, Multi Camouflage, Army Green ve Dark Shadows.