PAYDAY 2: Gage Weapon Pack #01
Gage Weapon Pack #01, PAYDAY 2 için gelen üçüncü DLC'dir. El Bombaları PAYDAY serisine giriş yapıyor ve belli ki işleri kızıştıracaklar. Yeni Grenade Case varlığı ile oyuncular soygunda birbirleriyle el bombası paylaşabilir.
Silah tüccarı Gage'in özel hediyesi olan El Bombaları oyuncunun envanterine eklendi. El bombası ile banka soymanın nasıl bir his olduğunu merak edenler, fırsat ayağınıza geldi. Oyuncular çoğu soygunda Grenade Case görev varlığı sayesinde el bombalarını yenileyebilecek ve diğer ekip üyeleri ile paylaşabilecek.
Gerçek bir kolluk kuvveti tabancasının nasıl hissettirdiğini merak ediyorsan Signature .40 tabanca tam sana göre. Tam tekmilli saldırıları sevenler, büyük hasarlar veren Eagle Ağır tüfeğe bayılacaklar. Son olarak, birincil ve ikincil silah olarak kullanılabilen muhteşem bir hibrit silah olan SpecOps hafif makineli tüfek de geliyor. Her üç silah da kendine özgü silah modifikasyonları sayesinde pek çok özelleştirme seçeneği sunuyor.
Silah tüccarı Gage'in tuhaf ilgisi alanı maskelerle sınırlı değil, Gage'in aksesuarlara da ilgisi var. Oyuna, popüler hayvanlardan ilham alan ve isimlerini aksiyon kahramanlarından alan yeni maskeler eklendi. Oyuncuların alacağı materyaller ve şablonlar, dijital kamuflajlar ve aksiyon filmi şablonlarından yağlı metallere, galvanizli çeliğe ve kürke kadar çok çeşitli alanlardan ilham aldı.