PAYDAY 2: Gage Weapon Pack #02
The Gage Weapon Pack #02 is the fifth DLC pack for PAYDAY 2. The Cloaker makes a return to put fear in the hearts of every criminal. Gage has the perfect antidote however and brings back the Light Machine Gun and introduces melee combat weapons to counter them.
The Gage Weapon Pack #02 is the fifth DLC pack for PAYDAY 2. The Cloaker makes a return to put fear in the hearts of every criminal. Gage has the perfect antidote however and brings back the Light Machine Gun and introduces melee combat weapons to counter them. With the Light Machine Guns, players can provide cover for each other by unleashing devastating attacks.
Three Light Machine Guns and four Knives are added to the players arsenal. Four new masks from Gage's collection have been added, as well as new patterns and materials.
The release of the Gage Weapon Pack #02 marks the return of the Cloaker. The Cloaker is an infamous law enforcer known to many veteran career criminals. Our tip - it's dangerous out there, so stick together and make sure you scream "Cloaker!" when you see one! Please note: The Cloaker is a free update that is added to the game for everyone. He'll gladly beat you with his baton, free of charge.
Enjoy the introduction of Light Machine Guns in PAYDAY 2. Not only does it mark the return of the Brenner-21 Light Machine Gun, we have also added two more; the KSP Light Machine Gun and the RPK Light Machine Gun. All three guns have their own unique weapon modifications which offer plenty of customization.
Gage has carefully selected four of his favorite knives to give to you from his huge knife collection. These babies don't make any noise, don't slow you down and they never jam. Choose between the Ursa Knife, Krieger Blade, Berger Combat Knife and the Trautman Knife.
Gage has done it again, presenting you with the weirdest set of masks yet. You'll get one for free to start with and have to collect the rest. Choose between Alpha Force, Commander Crime, Gage Blade and the Troubled War Veteran masks.
You'll also have four new materials to pick between. These are the Jungle Camo, Splinter Camo, Gun Metal and Mud materials. As always you'll get one for free to start with and have to collect the rest.
And finally, what would a DLC be without the added achievements to unlock. Gage heard that you didn't like stat based achievements and went out of his way to create 10 really, really hard achievements. He hopes you'll enjoy them.