PAYDAY 2: Gage Weapon Pack #02
Gage Weapon Pack #02 to piąte DLC do PAYDAY 2. The Cloaker powraca i sieje strach w sercach każdego przestępcy. Gage przygotował jednak doskonałe antidotum i przywraca Light Machine Gun oraz wprowadza broń do walki w zwarciu. Dzięki Light Machine Guns gracze mogą się nawzajem osłaniać, przeprowadzając niszczycielskie ataki.
Do arsenału gracza dodano trzy Light Machine Guns i cztery Knives. Dodano cztery nowe maski z kolekcji Gage'a, a także nowe wzory i materiały.
Wydanie Gage Weapon Pack #02 przynosi powrót Cloakera. Jest on niesławnym stróżem prawa znanym wielu doświadczonym kryminalistom. Świat jest niebezpieczny, więc zalecamy, abyście trzymali się razem i krzyczeli „Cloaker!”, kiedy zauważycie jednego w pobliżu. Uwaga: The Cloaker to bezpłatna aktualizacja dodana do gry dla wszystkich graczy. Cloaker chętnie pobije Cię swoją pałką, w dodatku bezpłatnie.
Ciesz się nowymi ręcznymi karabinami maszynowymi w PAYDAY 2. Nie tylko powraca Brenner-21 Light Machine Gun, ale ponadto dodaliśmy jeszcze dwa inne ręczne karabiny maszynowe – KSP Light Machine Gun oraz RPK Light Machine Gun. Wszystkie trzy bronie mają swoje własne unikalne modyfikacje, które oferują wiele możliwości dostosowania.
Gage starannie wybrał cztery ulubione noże ze swojej ogromnej kolekcji, aby Ci je podarować. Te cudeńka nie hałasują, nie spowalniają Cię i nigdy się nie zacinają. Wybierz między nożami Ursa Knife, Krieger Blade, Berger Combat Knife i Trautman Knife.
Gage znowu oferuje Ci niemożliwie dziwaczny zestaw masek. Na początek dostaniesz jedną bezpłatnie, a resztę będziesz musiał zebrać. Wybierz między maskami Alpha Force, Commander Crime, Gage Blade i Troubled War Veteran.
Otrzymasz też cztery nowe materiały do wyboru. Wybierz między materiałami Jungle Camo, Splinter Camo, Gun Metal i Mud. Jak zawsze na początek otrzymasz jeden bezpłatnie, a resztę będziesz musieć zebrać.
Czym byłoby nowe DLC bez nowych osiągnięć do odblokowania? Gage usłyszał, że nie lubisz osiągnięć opartych na statystykach, więc solidnie wziął się do roboty, aby stworzyć 10 naprawdę trudnych osiągnięć. Ma nadzieję, że Ci się spodobają.