PAYDAY 2: Golden Dagger Tailor Pack
The following is included in the Golden Dagger Tailor Pack comes with 2 new suits in 4 variations each, 4 new masks and 4 new gloves. Each try to make you fit in the upscale home of the Golden Dagger Triads leadership as you bust down their doors and ruin their day.