PAYDAY 2: Golden Dagger Tailor Pack
W skład Golden Dagger Tailor Pack wchodzą następujące elementy: 2 nowe stroje (każdy z 4 wariantami), 4 nowe maski i 4 nowe rękawiczki. Każdy element ma na celu dopasować się do ekskluzywnego domu przywódców triad Golden Dagger, wyważając ich drzwi na oścież i zdejmując im uśmiech z ust.