PAYDAY 2: Guardians Tailor Pack
The Guardians Tailor Pack includes modern streetwear as well as four masks based on Chinese mythology. Lookin’ sharp!
As part of their Chinatown adventures, the Payday Gang are acquiring new threads to fit the occasion!