PAYDAY 2: Gunslinger Weapon Pack
OVERKILL introduces new firepower in the form of three classic guns from the wild west. The Gunslinger Weapon Pack includes a rifle, a shotgun, and a revolver, as well as 9 mods. The perfect arsenal for a proper revenge.