PAYDAY 2: Gunslinger Weapon Pack
OVERKILL, vahşi batıdan üç klasik silah tarzı ile yeni silahlar sunuyor. Gunslinger Weapon Pack bir tüfek, bir pompalı tüfek ve bir altıpatlar ve ayrıca 9 mod içerir. Uygun bir intikam için mükemmel cephanelik.