PAYDAY 2: h3h3 Character Pack
All Starbreeze proceeds will go to Ethan and Hila, as announced during Starstream earlier this year.
Ethan and Hila Klein never really thought they could benefit the PAYDAY gang. Bain however thought otherwise. As Ethan and Hila’s fame reached the sky, Bain saw an opportunity for some more “showmanship” and maybe improving public relations within the Criminal Underworld of Crime.net. That Hila is rumoured to sit on fierce Israeli combat skills as she was part of the army was not a bad bonus.
The team from h3h3 Productions shook Dallas’ hand, grabbed their masks and are about to head out to their first, real heist.
Ethan is proof that you can never really know what goes on inside Bain's head. His skills in public relations and engagement attracted the interest of Bain, who convinced them both to join the PAYDAY gang with promises of restitution, fortune, and glory.
Rumor has it that Hila underwent extreme training in the Israeli military, and while she keeps denying it publicly, something definitely caught Bain's attention.
Ethan and Hila are a team, it is therefore only natural that they also share a Perk Deck. Ethan and Hila are all about stirring some ruckus together. Their Perk Deck is called TAG TEAM.
Tag Team is about working together as you can “tag” another player. By tagging another player you’ll be able to - among other things - regain health or reduce your cooldown timer. Tag Team is a powerful Perk Deck where you are able to take teamwork to a whole new level.
Bows are mean and high velocity projectiles are deadly. Combine the two and you’ll get the Airbow. A powerful, silent, semi-automatic weapon that’ll take out anything you aim at with lethal precision.
The Explosive Arrow is just what it says, an arrow with an explosive tip, that’ll unleash a devastating blast upon impact.
These poisonous arrows will infect the victim with a powerful toxin that’ll inflict damage over time.
Our two handed great ruler is the biggest ruler we make. But don't let its size fool you, as there's nothing awkward or clumsy about this awesome ruler.
Ethan’s mask exudes power and brute force, in stark contrast to the man who wears it. Equal parts clown-like sadness and begrudging anger, it perfectly captures the mood of someone who has somewhat reluctantly chosen to become a heister.