PAYDAY 2: h3h3 Character Pack
Bu yılın başında Starstream'de duyurulduğu gibi tüm Starbreeze, Ethan ve Hila'ya gidiyor.
Ethan ve Hila Klein, PAYDAY çetesinden faydalanabileceklerini hiç düşünmemişti. Ancak Bain öyle düşünmüyordu. Ethan ve Hila'nın şöhreti arttıkça Bain biraz daha fazla "gösterişlilik" için ve Crime.net'in Yeraltı Suç Dünyasında halkla ilişkileri geliştirmek için bir fırsat görüyor. Hila'nın ordunun bir parçası olarak İsrail acımasız savaş becerilerine sahip olduğu söylentisi ise hiç fena bir avantaj değil.
Ethan, Bain'in kafasından neler geçtiğini asla bilemeyeceğini gösteren bir kanıt gibi. Ethan'ın halkla ilişkiler ve etkileşim becerileri Bain'in ilgisini çekmiş ve Bain her ikisini de tazminat, zenginlik ve şöhret sözleri ile PAYDAY çetesine katılmaya ikna etmiş.
Söylentilere göre Hila İsrail ordusunda zorlu eğitimlere tabi tutulmuş ve her ne kadar bunu reddetse de Bain'in ilgisine mazhar olmuş.
Ethan ve Hila bir ekip ve bu yüzden tek bir Perk Deck paylaşıyor olmaları son derece doğal. Ethan ve Hila birlikte ortalığı karıştırmaya hazır. İkilinin Perk Deck'inin adı TAG TEAM.
Tag Team, ikili olarak bir başka oyuncuyu "yakalama" ile ilgili. Bir başka oyuncuyu yakalayarak diğer pek çok avantajın yanı sıra sağlık kazanacak ve beceri bekleme süresini azaltıyor. Tag Team, takım oyununu yepyeni bir seviyeye çıkarabileceğin bir Perk Deck'idir.
Yaylar acımasız ve yüksek ivmeli mermiler ölümcüldür. İkisini birleştirirsen Airbow'u elde edersin. Hedef aldığın her şeyi ölümcül bir kesinlikle alt edebileceğin, güçlü, sessiz, yarı otomatik bir silah.
Bu zehirli oklar, kurbanlarını güçlü bir zehir ile zehirleyecek ve bu onlara zamana yayılacak şekilde zarar verecek.
Ethan'ın, onu takan adamın tam aksine maskesi güç ve kaba kuvvet saçıyor. Hem palyaço hüznü ve hem de nankör öfke ile gönülsüzce soyguncu olmuş birinin ruh halini mükemmel bir biçimde yansıtıyor.