PAYDAY 2: Hostile Takeover Heist
Blaine Keegan, employer of our recent gun supplier Gemma McShay has introduced himself to the Payday Gang and is offering a job. Keegan has been trying to move away from his more illicit business and wants to get his hand into the Texas oil trade.
Unfortunately, the CEO of SERA Inc has blocked every attempt by Keegan to get his foot in the door, and it’s time that ends.
Keegan wants the Payday Gang to break into the SERA R&D facility in Dallas. Once in, they'll ruin SERA’s future by stealing its most prized research project, and they'll expose the CEO's shady past by digging up enough blackmail material to ensure Keegan's smooth transition into a Texas oil baron.