PAYDAY 2: Hostile Takeover Heist
Blaine Keegan, pracodawca naszej niedawnej dostawczyni broni, Gemmy McShay, zapoznał się z gangiem Payday i zaoferował mu pracę. Keegan próbuje przenieść się ze swojego bardziej nielegalnego biznesu i wejść w teksańską ropę.
Niestety dyrektor generalny SERA Inc zablokował próby wejścia przez Keegana na rynek na każdy możliwy sposób i nadszedł czas, aby położyć temu kres.
Keegan chce, aby gang Payday włamał się do ośrodka badawczo-rozwojowego SERA w Dallas. Po wejściu do środka ma zrujnować przyszłość firmy SERA, kradnąc jej najcenniejszy projekt badawczy, oraz ujawnić mroczną przeszłość dyrektora generalnego, znajdując wystarczającą ilość materiału do szantażu, aby umożliwić płynną transformację Keegana w teksańskiego barona naftowego.