PAYDAY 2: Hotline Miami
The Hotline Miami DLC is the eleventh DLC pack for PAYDAY 2 and is a collaboration between Dennaton Games and OVERKILL.
Enjoy an all-new heist, five new melee weapons, three new submachine guns, a ton of mods and four new masks, patterns and materials - all of it inspired from Hotline Miami.
The dentist's long-term plans require leverage over Washington's District Attorney. The hotline to him goes through a Russian, known as the Commissar, operating out of Miami. Your job is to eliminate this Russian. Draw him out by sabotaging his operations in D.C.
OVERKILL and Dennaton Games, two independent studios, bring you an awesome collaboration.
Five new melee weapons including the mysterious 50 Blessings Briefcase and three new submachine guns including the classic Uzi.
Richard, Rasmus, Don Juan and their merry gang of killers are invading PAYDAY 2.
As if a ton of patterns weren't enough, here's another 4 materials to quench your thirst for everything retro.
7 achievements have been added, with many of them giving you in-game items as rewards. Grab them all!