PAYDAY 2: Hotline Miami
Hotline Miami DLC to jedenaste DLC do PAYDAY 2, które powstało we współpracy między studiami Dennaton Games i OVERKILL.
Dodano zupełnie nowy napad, pięć nowych broni białych, trzy nowe pistolety maszynowe, dużo modyfikacji oraz cztery nowe maski, wzory i materiały. Wszystkie nowe elementy zawartości inspirowane są Hotline Miami.
Długoterminowe plany postaci Dentist wymagają wpływu na prokuratora okręgowego w Waszyngtonie. Gorąca linia do niego prowadzi przez Rosjanina działającego w Miami, znanego jako Commissar. Twoim zadaniem jest wyeliminowanie tego Rosjanina. Wyciągnij go z ukrycia, sabotując jego operacje w Waszyngtonie.
Dwa niezależne studia, OVERKILL i Dennaton Games, przygotowały we współpracy coś niesamowitego.
Pięć nowych broni do walki w zwarciu, w tym tajemnicze 50 Blessings Briefcase i trzy nowe pistolety maszynowe, w tym klasyczny Uzi.
Jeżeli ta tona wzorów to za mało, tylko popatrz na te 4 materiały retro, które zaspokoją Twoje pragnienia.