PAYDAY 2: Hotline Miami
Hotline Miami DLC, PAYDAY 2 için gelen on birinci DLC'dir ve Dennaton Games ile OVERKILL'in ortaklaşa bir çalışmasıdır.
Hepsi Hotline Miami'den ilham alan yepyeni beş soygun, beş yeni yakın dövüş silahı, üç yeni hafif makineli silah, sayısız mod, dört yeni maske, şablon ve materyalin tadını çıkar.
Dişçinin uzun vadeli planları için Vaşington Bölge Savcısı üzerinde bir baskı kurması gerekiyor. Kendisine bağlanan acil hat, Commissar olarak bilinen ve Miami dışında çalışan bir Rus'a bağlı. Senin görevin bu Rus'u ortadan kaldırmak. D.C'deki operasyonlarına sabotaj gerçekleştirerek dışarı çıkmasını sağla.
İki bağımsız stüdyo OVERKILL ve Dennaton Games sana muhteşem bir işbirliği sunuyor.
Gizemli 50 Blessings Briefcase dahil olmak üzere beş yeni yakın dövüş silahı ve klasik Uzi dâhil olmak üzere üç yeni hafif makineli silah.
Richard, Rasmus, Don Juan ve onların neşeli katil çetesi PAYDAY 2'yi istila ediyor.