PAYDAY 2: Jiu Feng Smuggler Pack 2
Jiu Feng is back with more merchandise for the Payday Gang! The Jiu Feng Smuggler Pack 2 includes a sniper rifle, an assault rifle with grenade launcher, an SMG (with akimbo option), an electric grenade, 10 weapon mods and 10 weapon colors.
The smuggler Jiu Feng has been developing a good business relationship with the Payday Gang, especially after their profitable collaboration in stealing the gold dragon statue. He’s recently shipped in a cargo of prime quality weapons from the Far East and Russia, all of which are being offered to the gang for purchase.
The Jiu Feng Smuggler Pack 2 includes a sniper rifle, an assault rifle with an underbarrel grenade launcher and an SMG (the latter with akimbo option), along with 10 mods and 10 weapon colors. It also includes a new electric grenade for use as a throwable or with the Ketchnov Byk-1 assault rifle (the throwable version is also available separately for free through an in-game achievement).