PAYDAY 2: Jiu Feng Smuggler Pack 3
With Golden Dagger Triad henchmen swarming like angry bees around the Payday Gang as of late, it’s as good a time as any to get that arsenal upped a bit.
And it just so happens that Jiu Feng has a new shipment coming in, containing guns, weapon mods, weapon colors as well as brand new weapon charms. Looking good and looking dangerous!
The Jiu Feng Smuggler Pack 3 includes an assault rifle, a revolver, a pistol, 10 weapon mods, 4 weapon colors and 4 weapon charms.