PAYDAY 2: Jiu Feng Smuggler Pack 3
Poplecznicy triady Golden Dagger roją się ostatnio wokół gangu jak wściekłe pszczoły, więc nastał czas na małe wzmocnienie arsenału.
Tak się składa, że Jiu Feng otrzymuje nową dostawę, która zawiera broń, modyfikacje broni, kolory broni, a także zupełnie nowe ozdoby broni. Wyglądają świetnie i całkiem niebezpiecznie!
Jiu Feng Smuggler Pack 3 zawiera karabin szturmowy, rewolwer, pistolet, 10 modyfikacji broni, 4 kolory broni i 4 ozdoby broni.