PAYDAY 2: Jiu Feng Smuggler Pack 3
Golden Dagger (Altın Hançer) üyeleri son zamanlarda çetenin etrafını kızgın arılar gibi sarmış olsa da cephaneliği güçlendirmek için doğru bir zaman.
Ve neyse ki Jiu Feng'in silah, silah modları, silah renkleri ve yeni silah tılsımları içeren paketleri geliyor. Hem şık hem tehlikeli görün!
Jiu Feng Smuggler Pack 3 bir taarruz tüfeği, bir altıpatlar, bir tabanca, 10 silah modu, 4 silah rengi ve 4 silah tılsımı içeriyor.