PAYDAY 2: Jiu Feng Smuggler Pack 4
Jiu Feng is back with new and exciting weapons suitable for both aspiring and experienced heisters. This time, Jiu Feng offers a pistol, a shotgun and a new SMG each bringing with them new weapon mods. In addition, 4 new weapon colors with which to customize your favorite guns.
Exclusive Weapon sets are a way for us to add a little something to our weapons while letting our weapon artists flex their skills.
New for this shipment, Jiu Feng also included his custom setup for the Wasp-DS SMG and the Argos III Shotgun, these kits provide the same weapons that you’d usually get - but with a fresh new look and setup to spice up your choices. With just a single click, you can have a badass alternate form of the weapons you already love, fully modded and ready for action.