PAYDAY 2: Jiu Feng Smuggler Pack 4
Jiu Feng powraca z nową, ekscytującą bronią odpowiednią zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych złodziei. Tym razem Jiu Feng oferuje pistolet, strzelbę i nowy pistolet maszynowy, a każda z tych broni zawiera nowe modyfikacje. Dostępne są ponadto 4 nowe kolory broni, dzięki którym będziesz mógł spersonalizować swoją ulubioną broń.
Aby wprowadzić coś nowego, Jiu Feng dodał w tej dostawie swoją niestandardową konfigurację Wasp-DS SMG i Argos III Shotgun. Te zestawy oferują standardowe bronie z nowym wyglądem i konfiguracją, aby urozmaicić Twój wybór. Wystarczy kliknąć, aby otrzymać alternatywną wersję uwielbianej broni, która będzie w pełni zmodyfikowana i gotowa do akcji.